Lite mera jul

Det blev ingen sväng på stan, eller jo fast inte i den här stan. Vi åkte till Karlstad istället. Så nu har jag äntligen köpt mig (eller ja, Jonas har köpt mig) en halmgris. Har kollat på dem i hur många år som helst. Men nu hittade jag tydligen den rätta. En liten att ha i en blomkruka (Det är inte damm på krukan på kortet, utan vitpeppar för Doris skull. Fast eftersom det är hemma hos mig skulle det lika gärna kunna vara damm). Sen hittade jag en sjukt stor snöglob, men den var alldeles för dyr tyvärr. Men en sån stor skulle man ha...

Nöff nöff


Sen köpter jag ett sånt sött luciatåg :)

Mitt luciatåg


Vi stannade till hos familjen Bedoire-Nilsson idag. Gustav hade blivit riktigt stor, snart större än pappa :)

Nu ska jag kolla om jag fortfarande leder auktionerna på tradera och sen kolla till hasselbackspotatisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback