Kan nog bli gråhårig för mindre...

Sitter och försöker lägga mitt schema för nästa period, men fan va svårt det är. Är första gången jag ska lägga själv och det är fan inte lätt att få ihop så man jobbar de timmar man ska, inte får för många dar i rad och helst var annan helg ledig. Jag får inte ihop det helt enkelt... Får förklara för Ingrid att jag inte är så bra på de här :)

Var på pluskväll igår på apoteket, segt var det. vetto sjutton om jag går nån mer gång. Men fikat var gott och påkostat
:)

Nej börja med lunchen till pojken kanske...

Kommentarer
» micci

Vad gör man på en pluskväll?? förutom fikar? ;)

2008-11-06 17:20:26
» Julia

Söt blogg :D



Kika gärna in på min blogg och fråga/rösta:D

Kram

2008-11-06 17:28:19
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
» killersassa

Micci: Det var en föreläsning om sömn. Var väl så där, och jag var garanterat yngst. Mest pensionärer.



Julis: Tack :) Ska kika in :)

2008-11-06 22:11:34
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback