Julfint

Nu är mitt hem julfint. Pyntade och satte upp gardiner i fredags. Som tur var så tog jag mitt förnuft till fånga och gick och köpte min nu finaste julgrej. Kollade på en vitgran på Bergwalls i torsdags, men snålheten slog till så jag köpte den inte, trots 30% rabatt. Men så på fredagen kom jag på att jag skulle ha den. Tur för mig att den fanns kvar, för den är helt otroligt fin när man tänt ljus i den (vilket inte syns så bra på kortet, men ändå).

Min fina gran

 
När den är tänd


Igår var jag med mamma, Robin och Amanda till Billige Niklas. Fyndade en del. Men blev besviken på att de hade så dåligt med julgrejer. Köpte iaf ett par termobyxor för 40kr. Fattar inte hur de kan sälja så billigt, men inte mig nåt emot :) Köpte en matta till hallen med för 40kr.

Jag och mamma kom på att vi skulle baka lussekatter när vi kom hem, så det gjorde vi. Men eftersom ingen av oss äter russin så har vi pärlsocker på istället, de blir mycket godare
:)

Våra lussekatter


Idag ska jag och Jonas ner på stan, de är skyltsöndag + att de är kattens dag så vi ska gå en sväng till djuraffären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback