Äckligt skakis...

Idag kan jag nog konstatera att jag inte tål bricanyl nåt vidare. Var upp till sjukhuset idag för att ta ett prov för struman igen och så skulle jag på en spirometriundersökning. Fan va jobbigt de var. Trodde lungorna skulle spricka. Efter halva undersökningen fick jag ta bricanyl för att jämföra resultatet med och utan medicin. Men nu i efter hand önskar jag att jag hade sluppit de. För usch hur jag mår nu. Är helt skakis i kroppen. Måste jag ha medicin sen då ska jag allt se till att få nåt annat.

Nu ska jag kolla om mitt lönebesked kommit.

Kommentarer
» Anonym

Krya på dig!!! =)

2008-11-24 21:57:21
» killersassa

Tack :)

2008-11-25 10:45:49
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback