Rabarber...

Usch jag känner att jag borde blogga, för att jag blivit så extremt dålig på de. Men de är inte lätt att blogga när man inte vet vad man ska skriva om...


Hade en super bra helg iaf. Solade typ hela lördan, och grillade. Blev även upptvingad till en blåsippstall (men tro inte att de fanns nå blåsippor...) den låg typ lika högt upp som molnen. Rakt upp i en skogjävel... Aldrig mer :D Söndan spenderade jag lite med pojken och sen kom Mikaela en liten sväng. De va väldigt kul. Fick lite rabarber av henne, som hennes mamma skickat med. Den där Marianne vet allt va jag vill ja
;)


Ska försöka få mina nya solglasögon fixade idag. Köpte dom i fredags till de finna priset 179kr och på lördan innan jag ens hunnit använda dom var de trasiga, en skruv som lossnade. Trots att jag har dom i ett seriöst fodral. Ska de va så??? Tyckte ändå att för de priset borde de hållt lite längre. 179kr är ändå mycket pengar för mig.


Snart dags för jobb igen. Mina kvällar har nu blivit några delade turer igen. Fast på måndag har jag en 7-16, helt otroligt
:)

Kommentarer
» Jenny

jabajbej!!
Och det var så trevligt att gå till "talljäveln" =) Ha ha

2008-05-13 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback