Kan sitta i solen igen...

Så nu är äntligen min balkong städad. De går att sitta där ute igen. Visst jag kunde ha gjort de mer noggrant men de får bli nästa gång ;) Har fortfarande dina stolar och ditt bord Linda, som jag lånade på Fagottgatan. Fast en stol gick sönder den helgen Anna var här och hälsade på förr förra sommaren. Annars mår allt bra i övrigt :) Du borde få en slant för dom, eftersom de känns som att jag inte lånar de längre :)


Har varit på stan med Janina idag, de slutade med shopping. Tack sparkontot!!! Men hittade ett par bruna, billiga linnebyxor som kan va bra att ha. Har inte så mycket sånt, mest bara jeans förutom ett par rosa linnebyxor, och tyvärr så funkar ju inte alltid rosa...


Ska strax göra negerbollar, blev så sugen igår. Men lite besviken blev jag allt när jag upptäckte att varken havregrynspaketet eller rutiga kokboken har receptet. Negerbollar kanske inte är så populärt nu för tiden :) Får googla. Nog för att Jenny sa receptet till mig för en liten stund sen, men slutade nog att lyssna vid 100 g smör, 3 dl havregryn och 1 dl socker, och de blir nog inga goa bollar :)

Kommentarer
» Linda

Se det som att du adopterat dom... :) Är glad att dom kommer till användning. Kraam

2008-05-07 07:21:45
» killersassa

Ja de lät bra de :)

2008-05-07 10:32:31
URL: http://killersassa.blogg.se
» Jenny

MEN!! Du ska ju lyssna ;) 2 msk kallt kaffe och 2 msk kakao :)

2008-05-07 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback