Het dammsugning

Idag har jag och pojken storstädat. Känns gött nu när de nästan är klart. Bara torka golven kvar. Men jag tog en liten paus :) När jag dammsög så gick mitt dammsugarmunstyke sönder. Har tejpat de nu, men får väl lov att köpa ett nytt. De jag har nu har ändå hängt med rätt länge så de va väl dags för de att ge upp nu. Får bli ett nytt på tisdag när lönen kommer.


Igår var vi på en jaktmässa i Södertälje. De va lite rörigt men helt okej. Sen stannade vi och grillade hos Dennis på hemvägen.


Börjar bli hungrig nu, så de är väl bäst jag gör klart här och sen slänger mig i duschen så de kan bli nån mat på bordet. Om jag ändå visste va man skulle äta...

Kommentarer
» Karro

När kommer ni till oss och hälsar på då?? Kram

2008-05-25 21:59:23
» killersassa

Jag har ledig helg v. 23. de kanske vore nåt :)

2008-05-26 10:41:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback