Flytt på g?

Jag ska antagligen flytta :) Inget är bestämt än om när var hur och så, men jag tror att de blir av. Min kära granne kom in i går morse för att låna datorn. Jag måste antagligen ha suckat om att jag ville flytta och i nästa sekund satt han och ringde till sin kompis som har en tvåa och som vill flytta. Så typ 20 min senare va han här och kollade på min lägenhet. Så nu verkar det som vi ska byta. Väntar bara på att han ska höra av sig. Men gud va jag kommer att sakna mitt kök, mitt vackra gröna kök. Ska försöka få tag på samma färg igen. För när vi ändå ska byta lägenheter så kostar de mig ju inget, då har jag nog råd att tapetsera om lite. Ska kasta ut en hel del möbler också. Mamma får bokhyllorna/vitrinskåpet, Emil får behålla köksbordet, de är ju ändå för litet för mig. Och byrån i hallen ska bytas ut. Men men ska väl inte ta ut nåt i förskott än, flytten är ju inte skriven i sten :)


Får månadslön nu i sommar, känns bra. Första gången i mitt liv jag får de. Ska bli gött även om de bara är i 3 månader.


Så nu sitter jag äntligen här som 25 åring med både månadslön och (antagligen) en tvåa för första gången i mitt liv. Jag klagar verkligen inte nu, mitt liv är grymt!
:)

Kommentarer
» Jessica

Som mig då.. :-)Förutom att jag inte uppnått åldern 25 än, men det dröjer inte... Puss puss

2008-05-30 22:44:09
» Miccis

Kul...roligt roligt! Vart bär flyttlasset iväg då? puss puss

2008-06-01 15:16:21
» killersassa

Jessica: Nej du hinner ju med det där med 25 år :)



Miccis: Till lodjuret, louise gamla lägenhet.

2008-06-01 17:01:11
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback