Ett gott skratt förlänger livet...

Jag har inget att blogga om längre känns de som, eller de kanske jag har, men de blir aldrig gjort. Därför får jag sno av nån annan den här gång. Men de var för kul för att inte dela med sig av. Sitter fortfarande och små skrattar lite. Så ska man alltid börja dagen :) Så va var så roligt nu då? Jo Annas blogg, hon har med ett roligt klipp.
Rymdkatten


Just nu känns de som de är en evighet kvar till helg. Jag har ju inte haft nån helg den här gången. Så för mig har ju halva veckan redan gått. Dumt när man jobbar helg, har fått gått på jobbet hela helgen och koncentrerat mig på att de var helg och ingen vardag. Behövde ju inte kolla efter post hos pensionärerna på en lördag t.ex. :). Jag är ju typ redan på onsdag eller nåt i min lilla hjärna. Jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback