Drunkning=Bröllop...

Wiiieee jag ska leka med Mikaela i helgen. Nu blev jag lite glad. Inte varje dag man träffar henne så. Drömde så otäckt om henne i natt. Drömde att hon höll på att drunkna, men jag räddade henne som tur var i sista sekund. Kollade upp vad drömmen betydde nu när jag pratade med henne.

Drunkning:

Den som drömmer att han själv eller någon annan drunknar kommer att få tur med det mesta och klara sig helskinnad genom många problem. Har du en hjärtevän betyder drömmen att denna har ett jämnt humör och gärna vill bli gift med dig. För en sjöman förebådar drömmen en lång och mycket givande resa.


Så vi får väl se nu då, om pojken kommer hem och friar till mig ;D

Kommentarer
» tanja

då är vi två . skönt att kunna gå ut utan make up =)
förresten, känner du för ny utseende här i din blogg så kan jag hjälpa dig? =) pössa på dollyangel.

2008-05-15 14:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback