Dags att tänka höst... :(

Lite deprimerande, fick Hms höstkatalog idag. Höstkatalog?!, vi är ju knappt genom våren än. Då känns de allt mycket bättre när man får vårkatalogen direkt när hösten börjar. Inte vill väl jag börja kolla på höst kläder än. Jag är inte redo! Så jag har faktiskt inte öppnat den än :)


Tänk de är allt bra att vänta lite ibland. Skulle ha nya sommargardiner i år hade jag bestämt mig för. Letade och hittade ett par hos Halens. Men snål som jag är (vilket var tur) så väntade jag med att beställa. Tänkte att snart borde de komma nåt sånt där % erbjudande. De gjorde de idag fast inte på mina gardiner då utan på trädgårdsmöbler. Men de gjorde inget för när jag kollade i reakatalogen som var med så fanns mina gardiner till halva priset. Så nu är de beställda och jag sparade iaf 130 kr
:)


Borde sätta lite fart, ska träffa Janina om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback