Bytt är bytt...

Min blogg är inge rolig längre. Kommer ju inte in som jag ska. Har fått byta lösenord två gånger nu för att en kunna komma in. Får hoppas att de ger sig snart.


Jaha då är de ny vecka igen då, har lite att stå i, köpa nytt dammsugar munstycke bla ;) Ska försöka lura hit Jessica under veckan har jag tänkt. Skulle ju egentligen ha varit ledig 2 dagar den här veckan, men den där förflyttningstekniken ställer ju till de för mig. Den gör ju att de blir en halv dags extra jobb. Men glad ska jag vara nästa månad :) Känns som jag redan skulle ha fåt lön den här månaden, men de har jag ju inte. Den kommer imorrn. Den ska räcka till mycket den stackaren, tandläkaren bla. Ingen kul utgift men nödvändig. Nästa månad blir de linser som är extra utgift... alltid ska de va nåt...


Nu ska jag äta frukost och sen ringa Mikaela. Vi hörs allt för sällan nu
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback