Blek men duktig...

Sommar (eller ja, en väldigt fin vår är de väl än så länge) och sol å är jag ute och njuter av de??? Nope, jag har varit duktig och tvättat, dammsugit och torkat golven istället. Bara disken kvar nu. Får väl vara ute lite sen i eftermidda när jag jobbar, bättre än inget :)


På lördag ska jag och pojken till K-hamn och plocka upp en frys åt mig. Hittade den på blocket.


Har bytt ringsignal på mobilen idag, till 4 minutes och så ska jag börja vakna upp till She's Dangerous. Blir nog bra de
:)


Om en vecka ska jag "springa". Ska vara med vårruset. Ska bli kul och göra nåt annorlunda nån gång. Sånt hör ju inte till vanligheterna i mitt liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback