Två påsar blåbär och vips man är i Brattfors...

Igår "sålde" jag två påsar blåbär till min mormor, pengarna räckte för att åka ner till Brattfors och hälsa på Kim en sväng (ja nu skulle ja ju ha åkt ändå utan mormors pengar så klart, och inte hade jag tänkt sälja blåbären till henne heller för den delen, men de går inte att tjafas med min mormor, de är bara att gilla läget :)).

Idag har jag varit prao igen. Tanken var att jag skulle med och äta en massagodis. De slutade med att jag tog två bitar :) Behöver inte äta en massa godis nu när jag har grymt mycket ägg hemma. Först kom Jenny igår med en påse åt mig och sen kom J med en jättestor påse så nu har jag så de räcker och blir över :) Jag har snälla nära och kära jag
:)

Nu ska jag laga mat. Får väl se om de blir nåt över idag, så Jennys pojke får matlåda igen
;)

Jag som prao, har t.o.m praoskylt!:

image93

Kommentarer
» Jenny

Ha ha ha. Ja matlåda blev det. Och det är klart att vi är snälla. Vi har ju dig =) Och du är ju den lite bättre ;) Ha ha ha!!
Love you Gumman!!

2008-03-11 19:56:19
» Jenny

Glömde ju: Du är världens bästa PRAO =)

2008-03-11 19:56:57
» killersassa

Får hoppas att han tycker lika bra om denna låda :) Jag har tur som har er :) Tack vare dig jag kan va lite bättre ;)

2008-03-11 21:07:56
URL: http://killersassa.blogg.se
» Jenny

Han tycker nog om den :) Det var ju grym god mat :) Och jag får väl bara bjuda på att du får verka lite bra ;)

2008-03-11 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback