Smått och gott...

Äntligen!!! Jag har fått tag på en kabel till min kära mobil. Nu kan jag lägga in musik som jag vill. Fick inte med nån när jag köpte den, och sen har jag inte lyckats hitta nån som passar just min model.

Kort från min mobil:

Jag i helgen, efter att jag brottat ner Jenny, när hon skulle ta min mobil :)


Vet inte riktigt va Jenny tänkt med detta kort men :)


Hmm undrar om de va mamma jag pratade här med...


Haha bara måste ta med de här kortet på mig och A-K när vi åkte bil till Parken för några helger sen :)


Jag tyckte att de var rätt låtar som vann i lördags i melodifestivalen, jag gillade dom. Sällan jag gör de så där på en gång.

Fick träffa Emilia en snabbsväng igår i Brattfors. Gud vilken liten solstråle. En sån vill jag ha när jag blir stor :) Ska kanske kidnappa henne på torsdag och göra henne till min egen ;)

På torsdag ska jag ha ljuspart, A-K kommer hit. Så på onsdag blir de lite bakning inför de. Måste defintivt städa lite också...

Hörs da, hej!

Kommentarer
» Jenny

Ha ha, va vi är fina =)
Nästa gång ska jag vinna ;)

2008-03-05 19:41:44
» killersassa

Haha du kommer aldrig att vinna, jag har ju special-lillebrors-träning ;)

2008-03-06 09:39:52
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback