så har du alltid en plats i mitt dunderfluffiga spacemålnpala-a-a-a-a-ats...

Usch och fy att jag inte kunde sova imorse. Icke bra de!

Ikväll blir de mat och melodifestivalen hos Jenny, kan ju inte bara missa Björn. Han lär ju va Sveriges charmigaste! Ge mig! :D Finns solbacka också, så vi får väl se vad som händer med den
:)

Ska och kolla på en lägenhet här fram över. Den är i samma trappuppgång som min nya "dröm-lägenhet", så tänk om den här är en lika dan? Har ju sagt att jag kan offra en fot för den lägenheten. Men sån tur har jag väl inte så de är en sån... Hyran va åt helvet för hög egentligen, så är de en sån lägenhet så lär jag ha tag på en sambo. Vill du? De räcker egentligen med att jag bara har en "tyst" partner, som betalar halva hyran en gång i månaden men som inte bor ihop med mig ;D De skulle va guld de.

Nej sätta lite fart kanske, frukost till att börja med. Har ju lite att stå i innan Jenny kommer och hämtar mig...

Kommentarer
» Jenny

Du har ju inte satt fart än ju.... Hur ska detta sluta. Med troll möte och allt?! :)

2008-03-01 13:36:18
» killersassa

Nej segare värre, men du ska se mig hur jag flyger fram här om fem min och styr upp allt :D

2008-03-01 13:38:48
URL: http://killersassa.blogg.se
» Jenny

Nice :) Litar på dig vettu ;)

2008-03-01 13:39:26
» Fredrik

Måste varit en dröm å se björn i rosa kallingar hehe..;)

2008-03-02 12:19:58
» killersassa

Oh ja, jag va praktiskt taget framme och kramde tvn ;P

2008-03-03 12:57:15
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback