Nu var de tryckt!

Nu har jag och Jenny varit hos vårat ex och tryckt tröjor :) De skulle bli vita med rosa tryck. Fast de fanns inga vita tröjor i rätt storlek och ingen rosa färg kvar. Så de fick bli svarat med glitter. Vi fick ta barnstorlekar, 150/160. Men min är lite förstor upptäckte jag när jag kom hem :( Hoppas att den krymper i tvätten. Får bli en mindre nästa gång.

Vi försökte ta kort på dom, men de blev inte så bra, trycket vill inte riktigt va med. De är inte jag som valt texten till dom. De är ett litet skämt mellan mig och Jenny och de va hon som kom på de
:)

Min                               Jennys
  

Kommentarer
» Jenny

Ha ha ha, Va vi är bäst =)

2008-03-25 14:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback