Lite av en kändis...

Då är man lite av en kändis då ;) Haha jag, Jenny och Max blev med i tidningen när vi var påskkärringar :) Men de är klart, de kunde ju inte motstå att inte ta med såna skönheter ;) Fast är de lika kallt nästa år får de allt klara sig utan mig i påskparaden.

Jag vill att de ska bli torsdag, vill ha min lön. Då ryker sista CSN-räkningen för i år och lite över 10.000 är tillbaka betalat :) Lika bra att få de gjort, även om jag levt skapligt fattigt hela året än.

Nej lite frukost på de här kanske. Har varit duktig och dammsugit på morgon (måste ju va de tack vare proppskåpet som inte klarar av att jag sätter på dammsugaren om nåt annat elektriskt varit igång tidigare under dagen). Har ingen disk att ta rätt på tack vare pojken iaf, snäll han :)

Tratt-Signe

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback