Kära blogg...

Kära blogg!

Idag är jag duktig, jag tvättar, har diskat, rensat monsterhögen med papper på micron, jag har dansat runt och varit glad när jag bäddade sängen. Kommer de att hända igen? Troligen inte
:)

Sen kommer Jenny och hämtar mig, vi ska roadtripa till Örebro och hämta hem min bror.

Håll tummarna för mig kära blogg att jag får vara ledig hela påsken, jag vill de, ekonomin vill egentligen inte men men orka lyssna på den
;)

Har träffat både en prins och en prinsessa i veckan. Gustav fick sin första bäver. Jag är en snäll tant. Lika bra att han lär sig, han lär ju säkert jaga en eller två i sitt liv sen
:D

 
Gustav               Emilia

Kommentarer
» Cecilie

welcome to orebro! :p Glad påsk!

2008-03-21 14:42:36
URL: http://ceestar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback