De finns en plan nu...

Sov fyra timmar igår natt, inte bra när man ska upp 6. Fast jag var faktiskt inte trött imorse när klockan ringde. Men nu har vi en plan så de inte blir så igen, får se om den funkar ;) Som tur var slog min trötthet till när jag kom hem förut och jag fick mat i magen. Så nu har Sassa sovit midda i tre timmar :)

Snart dags för jobb igen, kvällspasset. Usch och fy. Men ska inte klaga idag för idag slutar jag ändå 20.00. Värre imorrn när de är 21.30.

Längtar tills på fredag, då ska jag storhandla med Jenny och kidsen. Jag tycker om att storhandla
:)

Kanske blir en trip till Karlstad under helgen med. J & J som vill dit. Jag får vackert följa med som pankt sällskap. Men oj vilket sött sällskap jag ändå är :P

Kommentarer
» Karran

Åh den som ändå finge sova middag :P

2008-03-26 16:29:34
» killersassa

Kan sova lite midda åt dig sen ;)

2008-03-27 09:22:57
URL: http://killersassa.blogg.se
» Mattias

"Men oj vilket sött sällskap jag ändå är"
Haha snyggt! =) Kan inte annat än hålla med ;)

2008-03-27 22:41:30
» killersassa

Mattias: Haha en utav mina bästa rader ;)

2008-03-28 09:04:21
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback