Tjejen med gult går...

Igår fick jag typ halvt panikspringa ner till Expert och köpa mig en ny mobil. Min valde att bara bli glapp och inte funka nå mer. Så nu är jag en stolt(?) ägare av en W890i, med ett nytt satans abonnemang liggandes. Men va gör man inte när man hellre lägger pengarna på flytten. Den funkar helt okej för en tjej som egentligen är van nokia. Nu ska jag bara lära mig alla musikgrejer på den.


Min nya mobil


Min lägenhet är numera fylld av 26 fina banankartonger. Snart är de förhoppningsvis dags att fylla dom och flytta på dom :) Behöver jag fler tro? Svårt att veta hur många som går åt...


Bananisar



Nu ska jag laga mat tills min pojke kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback