Strawberries...

Igår fick jag jordgubbar av min pojke. De var de godaste jag ätit på länge. Älskar jordgubbar, men hade inte hunnit äta några i år än. Men de ska de bli ändring på nu. På fredag när jag får lön ska de bli både pizza och jordgubbar. Har varit pank allt för länge nu.


Borde packa för fullt nu. Har hela köket kvar. Som tur är så kommer mamma och hjälper mig imorrn att både packa och städa. Visste att jag skulle bli stressad fast att jag ändå ligger bra till.


Vill att de ska bli så jag får åka iväg och köpa tapeter nu. Funderar på ett beiget sovrum, vitt vardagsrum och en turkos hall. Kan man ha en turkos hall? Vill ha en färgglad hall eftersom de andra rummen inte kommer få så mycket färg. Vill att man ska bli glad när man kommer in i mitt hem. Men nu är de väl så att ingen färg är bestämd någonstans än, de får ju beslutas när jag är i tapetbutiken. Men tankar och idéer kan man ju ha :)

Kommentarer
» Helena

Turkos hall, det kan man ha, skulle ja oxå vilja ha =)

2008-06-26 18:54:44
URL: http://helenabergqvists.blogg.se/
» killersassa

Ja jag hoppas att det finns nån fin turkos, för då slår jag nog till på de :)

2008-06-26 20:22:16
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback