Sista dagen...

Jaha då är det sista dagen på Hantverksgatan 10 då. Känns både bra och dåligt :) Har massvis kvar att göra. Ska snart ta mig an disken. Duschade nyss i ett nästan helt tomt badrum, kändes lite "simhalls-känsla". Å har man inte duschdraperi ja då blir typ hela badrummet blött även om man försöker sitt bästa att undvika de :)


Det känns jättekonstigt att inte ha katterna hemma. De är sjukt va tomt de blir. Kändes fel redan igår när jag kom hem efter att ha släppt av dem hos mamma. Idag när jag tvättade och sprang upp och ner i källaren så skyndade jag mig att stänga dörren för att katterna inte skulle smita ut. Att de sitter så hårt i en :)


Nej göra nåt vettigt. Hörs när jag flyttat och fått tillbaka internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback