Så vuxen...

Nu är de bara att inse att jag är vuxen på riktigt, och hur vet jag nu de? Jo jag duschar nämligen inte på morgonen längre, utan på kvällen (ja inte alltid nu, men oftast). I hur många år som helst, ja minst sen högstadiet så har jag och min mamma resonerat olika om att duscha. Hon har alltid tyckt att de varit mer praktiskt att duscha på kvällen, medan jag alltid tyckt de varit bätte på morgonen. Nu har jag tänkt om, jag förstår nu att de är mer praktiskt att duscha på kvällen när man ska upp och jobba dagen efter. För vem fan vill stå i duschen 05.30? Inte jag iaf. De var väl en annan femma när man började skolan efter 8, då behövde man ju inte gå upp mitt i natten för att duscha. Så vuxenpoäng till mig.


Får nog extra poäng idag också för jag gör nämligen kalops. För första gången i mitt liv, gör jag kalops helt själv. Köttet har kokat sen kvart i tre typ. De är seriöst de!


Nu kom min söta pojke hem. Vi ska äta snart och sen köra hem Dennis till Öret.


Förresten är de nån som vet om Escadas Moon sparkle luktar gott? Funderar på att införskaffa den.

Kommentarer
» Maria

Tyckte själv inte Escadas Moon Sparkle doftade direkt gott, men alla har olika smak(doft=P) så du kanske tycker den doftar gott...

2008-06-19 20:30:14
URL: http://mianrianmarrizzz.blogg.se/
» killersassa

Har inte fått fingrarna ur och gått och luktat på den än, får göra de till veckan :)

2008-06-20 12:26:55
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback