Nakenapan är färdig...

Jag skulle ha bloggat för länge sen men de har bara inte hunnits med.


Igår fiskade jag och pojken, jag fick två abborrar så jag vann
;)


Går och väntar på besked om min nya lägenhet nu. Emil är godkänd på min så nu är de bara att vänta på hans hyresvärd. Verkade vara svårt att få tag på honom. Sen ska de bara styras upp flytt, packa allt, shoppa loss både tapeter och nya möbler. Har spanat in en tvättmaskin/torktumlare också, som jag ska spara ihop till nu
:)


Nu är äntligen nakenapan färdig, fick den i slutet av förra veckan. Både jag och Jenny hade små hotat Max lite att han inte fick sluta dagis innan den var färdig :) Blå ögon och mun fick han också som Max hade lovat
:)


Max nakenapa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback