Till Linda

(Så nu funkade de Linda, vilken tur du har ;))

Detta inlägg är enbart för Lindas skull :) Om jag fick bestämma skulle mitt hår som de ser ut nu inte finnas på bild ;) Jag vet att de inte är så mörkt, men det är nog illa för mig. Har ju lyckats tvätta ur en del också. Så här "mörk" har jag inte varit sen början av gymnasiet. Å aldrig mer. På måndag åker slingorna i igen och jag bara ber till gud att de blir bra den här gången. Sen lovar jag att bara göra slingor i fortsättningen och aldrig mer testa nåt annat.

Visst är jag fin nyduschad och osminkad haha :P



Kommentarer
» Cecilie

^^ jADÅ, men skoj att du fyller år! Supa hårt vetja! =)

2008-01-18 12:04:03
URL: http://www.georgiew.se
» Linda

Men hörru, det där var väl inte mörkt? Tyckte det såg fint ut (det lilla jag såg :) ). Grattis än engång!!

2008-01-18 17:51:39
» killersassa

Nej jag vet att de inte är så mörkt, de va värre när de va nytt. Men gissa om jag hade panik från att gå från typ vit-blond till gråsvart haha. Tack :D

2008-01-18 20:01:44
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback