Tänk den där A-K...

Satt här och funderade på den där födelsedagen som är på g som jag inte kan bli av med... Skulle nog ha avstyrt allt om de nu inte va för den där A-K :D För en båtresa verkar ju omöjlig att få tag på.

För den som inte vet så var det tack vare A-K som jag hade stans största 17-års kalas :)

Å det verkar inte bättre än att hon har styrt upp ett nytt kalas i år. Fast nu är jag nästan lite sugen, för det var ju kul förra året. Jobbigt med hemmafest dagen efter bara :) Å katterna får nog åka bort i såna fall, de var mer i trappuppgången och ute på balkongen förra året än inne i lägenheten tror jag
;)

Så det får väl bli till att styra upp nåt snart då, har ju nån vecka till på mig eftersom festandet får bli veckan efter min födelsedag... är ju så där lyckligt lottad att jag jobbar hela min riktigt födelsedags helg...

Kommentarer
» miccis

Så ni menar att det inte blir nån båtresa?! Attans då... jag som har längtat! Men om du ska göra om 17 årsfesten så räkna med mig, en sån fest går ju inte att missa!! Puss

2008-01-04 14:04:42
» killersassa

Miccis: Jo det kan bli en båtresa, men vi kommer inte hem från den. Ja om ny A-K styr upp lite så blir det nog 17-års fest en gång till ;)

2008-01-04 15:20:41
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback