Tackar, bockar och niger...

Jag fick inte va ledig idag, men det gör inget. Plånboken tackar, bockar och niger :) Hoppas på att få jobba extra mer i veckan.

Tänkte att jag skulle ha plattat håret nu efter att jag duschat, för att se hur långt det är på riktigt. Men nu orkar jag inte, och sen blir jag nog ändå bara besviken när det inte är längre
:)

Funderar på om jag ska ta mig råd att gå och få göra en ansiktsbehandling. Det skulle va så gött. Jills mamma pysslar ju med sånt. Kanske skulle testa henne eller foten och fejset. Spaet är iaf för dyrt. För mycket pengar, för kort tid.

Kommer aldrig iväg och solar heller, fy skämes på mig!

Ska slå på stort och rekommendera en låt idag :) Taj - Hero. Den är bra den :)

Fortfande dagvilsen, tror att det är onsdag idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback