Storstädning...

Nu har jag bara badrummet och golven kvar. Min kära mor har varit här och hjälpt mig att sätta upp gardiner idag, de va mycket snällt av henne. Som tack fick hon mat ;) Mina nya köksgardiner som mamsen sytt åt mig

image65

Pappas faster var här idag med födelsedagspresenter fick även pengar av pappa. Hon kommer tillbaka på fika på lördag, de var bara ett snabb besök idag.

Tror att jag ska lägga mig i soffan en sväng innan jag fortsätter, de förtjänar jag ;) Tvätta ikväll också...

Kommentarer
» Miccis

Hon kan att den där Susanne ;) Riktigt nice, stumpan!

2008-01-17 16:26:54
» killersassa

Ja jag är allt lyckligtlottad som har henne :D

2008-01-17 17:17:28
URL: http://killersassa.blogg.se
» Linda

Finfint! Nu ser jag dessutom att du har kamera igen, kan man få se en mörkhårig sassa nu? Kraaam

2008-01-17 18:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback