Ska aldrig mer kolla posten!

Jag hatar pengar! Jag fattar inte, hur mycket ska jag betala ut egentligen till allt och alla? Just nu känner jag mig så fattig att jag inte ens har råd att gå till apoteket för att köpa piller till att ta livet av mig om jag nu kände för de :) (men de gör jag ju naturligtvis inte) :)

När jag vaknade imorse va jag på bra humör, jag såg fram emot den här dagen, men nu efter att ha kollat posten kunde jag lika gärna inte ha gått upp idag.

Sista dagen på schemat idag med, gör ju inte saken bättre. Å som läget känns nu på jobbet så är de väl sista dagen också...

Så den här gången målar jag fan på väggen...


Kommentarer
» Cecilie

Hejhej. Hur mycket drack du på din 25årsdag? :) Klarade du dig glanst? =) Ha det!

2008-01-29 13:57:11
URL: http://www.georgiew.se
» killersassa

Cecilie:De blev vittvin och jag drack mycket :) Men jag hade koll på läget och de blev en jätte lyckad kväll :D

2008-01-29 21:02:10
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback