Sjuksyster Sabina nästa?

Nu är min mormor hemma igen :) Å jag har fått lov att lära mig hur man ger henne sprutor i magen. Hon ska ha en om dagen nu i 8 dagar och det blir jag som får ta hand om de. De va lite läskigt, speciellt när man skulle dra ur sprutan. Men det gick som på en dans, jag är duktig ja ;) Fick en febertermometer av mormor som tack. Så nästa gång jag får feber, kommer jag att veta hur mycket jag har :)

Min dag började inte så bra annars, strulade till sig i tvättstugan imorse, hällde tvättmedlet där mjukmedlet ska va. Det gick av bara farten. Sen glömde jag ha mjukmedel i den andra maskinen. Och inte nog med det, sen när jag skulle duscha och nästan var färdig kom jag på att jag inte hade tagit fram nå nya handdukar. Så där stod jag dyblöt utan handuk.

Men det bidde bättre när jag kom till Karlstad, köpte linsvätska, ett par vinterstövlar för 99 kr, tycker om det priset. Så nu behöver inte mina tår frysa nå mer. Sen blev det 5 t-shirts för det skapliga priset 330kr. Rea är bra :)  Hittade även ett fint guldhalsband på rea också (Hade blivit en fin födelsedagspresent det, eller hur Jenny ;))Slängde med en långärmad tröja i farten med. Sen blev det en "Mina recept-bok" också, har letat efter en och nu fann jag den rätta ;) Så nu är de bara att börja skriva ner alla goda recept. Hmm köpte jag nå mer, jo, jag köpte nya blommor, nämare bestämt 9 st. Å det bästa av allt, jag köpte slingmedel, nu ska Sassa bli blond igen, fast ska vänta tills födelsedagsveckan innan jag gör dom, så färgen jag har nu hinner gå ut lite.

Nu ska jag nog gå och ta mig en värktablett, har blivit kall om vänster ben så de värker som bara den :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback