Nöjd :)

Jag är mycket nöjd med min födelsedag. Har fått hur många grattis-sms och samtal som helst :) Tack alla!

På tisdag ska jag åka och köpa ett överkast, för pengarna jag fick av mormor.

Fick min väska från Åhléns, som jag skrev om för nån vecka sen. Den som de blev kärlek emellan. Tack så mycket Janina. Fick 2 rosa vinglas också, ska dricka ur de på min fest
:)

image68

Fick även besök av Jennie och Emilia. Gud vilken lite ängel de är den där Emilia :) Stackars Jennie fick knappt hålla i henne för mig
;)

image69

image70


Nu ska jag nog avsluta dagen med chips och dipp.

Kommentarer
» Fredrik

Grattis i efterskott!!=) Ha en trevlig helg! Kramen

2008-01-19 14:06:22
» killersassa

Tack så mycket :)

2008-01-19 19:51:11
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback