Lite trasig just nu...

Idag är nog första dagen jag känner att de inte ska bli så hemsk att fylla 25. De är bara att gilla läget. Å jag älskar ju att fylla år :)

Lika dagvilsen som vanligt idag. Känns som de är onsdag och gud va jag önskar att de skulle va onsdag för då skulle jag va ledig imorrn. Men en dag kvar, sen en HEL dags ledighet
:D

Nu har min krustång och mina högtalare kommit, men har inte hämtat ut dom, måste kanske ha bärhjälp. Vet ju inte hur stora paketen är. Sen är de tråkigt att gå till ica själv
:)

Mina pekfingernaglar har gått av alldeles för långt in, och de är smärta de. Har jobbat med omplåstrade fingrar idag, och usch va mitt jobb inte va skönt för de små liven. En pensionär frågade om jag hade satt på de ena plåstret bara för att de skulle va lika på bägge händerna :D Om de vore så väl. Sen tyckte hon synd om mig för de skulle ta 3 veckor för de att växa ut enligt henne. Tycker att mina naglar har blivit dumma, de bara går sönder och sönder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback