Lite glad :)

Det är några fler som börjat läsa min blogg, tycker jag är kul. Min lilla lilla skara har dubblats :) Ja som knappt skriver nåt. Kortast blogginlägg vinner ;)

Tänk om min potatis kunde vara kokt nu, så jag får äta min kyckling (som kunde ha varit förstörd, kollade till den i sista sekund. Den hade typ precis kokat torrt och kunde lika gärna varit sönder bränd). Vill ha mat och potatis nu
:)

Sen ska jag ge mormor hennes spruta och efter det blir det one tree hill. Fast det känns lite jobbig nu när Derek dök upp igen. Ska Peyton aldrig få ha det bra? Inte ens få gå på sin egen bal. Tänk om nån hade kidnappat mig på min bal haha.

Nej men nu är väl potatisen klar??? Jag dör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback