Gött ljud...

Jag tackar, bockar och niger åt världens bästa Patrik som åkte till ica idag och hämtade mina paket :) De var jätte uppskattat! En stjärna i himmelen till dig!

Så nu har jag så bra ljud så, trots lite krångel med inkopplingen ;) Men skam den som ger sig och nu funkar de :D Men en liten överraskning var de, fjärrkontrollen var inte sladdlös som de stod. En besvikelse. Men orka klaga och skicka tillbaka...

Bad min bror nu att han ska ställa in dom och så när han kommer hem, eftersom han hör lite bättre än mig hur de ska va. Fick de här svaret:  Jaså?! :D JAG SOM FÖDDES DÖV?!
:D
Okej pojken kanske föddes döv, men de blev ju fixat och nu har han ju faktiskt hört i över 20 år :D Så han kan allt ljud bättre än mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback