Förlorad och återfunnen...

Usch va jag inte va sugen på att tvätta nu :( Men det är ett illa måste. Som tur va var de ju inte hur mycket som helst.

Idag tappade jag en vante (jag brukar aldrig tappa nåt) :( Så jag fick ringa mamma och be om nya. Men så när jag jobbade så såg jag min fina rosa vante hänga på en gren. Någon hade hittat den och hängt upp den :) Den borde få dagens ros i tidningen av mig :D

Köpte en ny väska idag... Vad är de för fel på mig? Jag kan inte gå utanför dörren och inte göra av med pengar, sen kan jag inte motstå väskor heller. De är min drog! Men jag var faktiskt trött på min svarta gå-ut-väska, och den här passade bra. Jag hade ju letat efter en lite i smyg så där. Sen kostade den faktiskt bara 129kr, de kunde ju ha varit värre. Jag hade inte köpt den om den hade varit dyrare... Men skämes på mig!

Nej tillbaka till att bädda rent i sängen, sen diska och laga mat. Måste bli lite ordning här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback