Det här med rubrik är svårt ibland...

Nu har jag äntligen en oläckig toalett :) Den har läckt enda sen jag flyttade in, hmm är det 1,5 år de tro? :) Fast fläkten får jag nog leva utan, de var inge fel på den, och han gick upp på taket och kollade. Men det har inte blivit nå sug i den efter det. Så det är väl inget att göra åt då.

Fick idéer om att göra om inne på toan nu. För jag lyfte ut lite grejer innan vaktmästaren kom, så att han skulle få plats. Få se om det blir nåt av mina nya planer :)

Ska gå och sola om en timme, har beställt tid på hälsolivs. Jill var där i går och hon var nöjd så då måste jag med testa :) Vill ju fräscha till mig lite innan min fest
:)

Har hört rycktas om att Marlena kanske är mördaren i Våra bästa år. Kollar knappt längre, men har man haft 2 veckors upphåll (eller 2 år) så hänger man ändå med i det avsnittet som är, eftersom allt går så segt fram. Tycker att det är lite otäckt om hon är mördaren, hon som ska va så god.

Nu vill jag att min fiskgratäng ska va klar, har blivit många såna den senaste tiden. Egentligen tycker jag inte
om pulvermos, men gud va smidig en sån där gratäng är. Fast den måste ju göras i ugnen. Godast så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback