Dags att börja betala!

Å vilken mysig morgon de här blev. Nu är de dags att börja betala tillbaka tycker CSN. Fick fyra fina fäkningar på 2040kr st. Wiiieee, vart ska jag få dom pengarna ifrån. 2040 ska in redan nu. Nu är de färdig lyxat i mitt liv iaf tills jag betalat av 195 044kr. Hur många år blir de? typ 23 år. Nu blir de erikshjälpen för all inhandling i framtiden, eller ja iaf i 23 år ;) Men jag visste ju att de skulle komma, och jag visste att de minst skulle bli 1000 spänn i månaden. De är tur att jag kan va ekonomisk när de behövs. Bara att hoppas att jag kommer ha en inkomst nu i fortsättningen också för då löser de sig. Fast just nu ser de mörkt ut på jobbfronten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback