1:a dagen...

Å jag är förkyld...

Idag fick jag veta att livet börjar efter 25, så då är de väl bara att vänta och se då :) Jag vill ha ansiktsbehanling och massage i födelsedagspresent, men så rik är ingen. Jag blir glad om jag kan få högtalarna av mamma iaf :)

Jag tror inte att 2008 kommer att bli så rockigt. Gött det har gått en dag och jag har redan dömt ut det här året, det känns bra de
:)

Och inte gick det och sova in året ordentligt heller, för alla smällar ute. Usch va jag inte tyckte om nyår i år.

Nu ska jag va ledig i tre dagar enligt mitt schema. Tror ju inte att det kommer att ske men om de gör de, så vet jag inte vad man gör när man är ledig längre...

Nu kommer min Mikaela till mig, de ska bli kul, längesen vi hann pratade ordentligt med varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback