Sömn vad är de?

Dagens icke rekommendation: Jennys soffa, satan i gatan va hård den är. Sen är de inte lätt när de ska komma killar ränandes på natten till henne och små pojkar som vaknar kl 06.00. Ska ta igen lite förlorad sömn nu innan jobbet.

Fast lite kanske jag ser fram emot att sova på den till helgen igen, vi får se vad som blir
:)

Var på Frejas dop igår, de va kul att få träffa familjen Björnberg/Pargell. Fick tyvärr inga kort, men hoppas på att Karro kan skicka nåt
:)

Sen va jag faktiskt lite modig igår, jag gjorde nåt jag inte ofta gör, och som alla andra har lätt för. Stort + till mig :)

Kommentarer
» Cecilie

Vad gjorde du som du inte ofta gör? :)

2008-02-24 13:57:23
URL: http://www.georgiew.se
» Jenny

Ha ha ha =) Du får gärna ta solsängen till helgen!
Ja du, ibland överaskar du ;)

2008-02-24 16:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback