R.I.P marsvinen...

Igår såg jag till att Jennys marsvin blev dödade. Fast hon ville ju naturligtvis inte ha dom kvar, annars skulle jag ju aldrig ha styrt upp de. Fick lite dåligt samvete när vi skulle bära ut dom till bilen. Men nu är de i marsvins-himlen och har de bra :) Å jag och Jenny brände en skiva i deras minne ;)

Undrar vad jag ska hitta på idag, borde städa men vill inte. Känns som de är ett rent under om jag ens får kläder på mig :) Blir nog bara en slöar dag. Fast man vet ju aldrig, dagen igår var ju inte alls va jag skulle ha kunnat gissa mig till när jag vaknade igår morse. Idag ska inget dödas iaf :)

Igår kväll var jag i en sån fin lägenhet. Måste ju ställa upp och följa med när Jenny är på pojkraggning :) Den lägenheten iaf skulle jag ha kunnat betala sååå mycket pengar för att ha. De blev lite kärlek mellan oss... I nästa liv ska jag bo i en sån lägenhet
:)

Nu grötfrukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback