Prao...

Fick jobba idag med, får tänka på pengarna, inte på hur sliten jag är :) Blev lite rädd nu när jobbet ringde nyss, trodde att de skulle ringa ut mig tills imorrn men de var nåt helt annat de gällde.

Hjälpte Jenny att jobba idag med, så jag har varit hennes "prao" idag, fick t.o.m, en praoskylt
:D

Sen har jag haft mormor och mamma på fika här idag, de va trevligt. Va även på fika hos Caisa ikväll. Grymt god bullar hade hon gjort. Duktigt när hon är höggravid! Nu väntar jag bara på att hon ska kläcka. Jag vill snosa bebis
:D

Parken på lördag, jobbigt att veta vart man ska gå. Chaufför skulle va bra :) Men jag har ju två fungerande ben, så de är bara att trava på
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback