Min äckliga mat?!

Jenny dissar min mat, iaf mitt val av tillbehör. Hon trodde att jag skulle ha ketchupen till de stripesliknande vi åt, men nej de är ju kött och ketchup som gäller :) Hon tog ett kort på min mat som hon tvingar mig att lägga ut här ;)

image86

Sen har jag fått lära mig nåt nytt idag. Jag trodde att alla bilar hade så att man kan skjuta fram ryggstödet på stolarna fram, så där så man kan gå in bak. Jag trodde att de va så även om man har 4 dörrar, men OJ va fel jag hade. För i Jennys bil kan man inte de. Fick mig en ordentlig skrattattack, så illa att jag fick ont i magen, länge sen de :)

Kommentarer
» Jenny

Vilken tallriks modell vi ätit :) Du fick ju iaf Tomat =)
Och min bil är bäst ;)

2008-02-26 17:12:26
» killersassa

Haha ja de ser ju faktiskt lite små trist ut, men gott va de ju iaf :D

2008-02-26 17:22:38
» hälsotanten

ja, det var tallriksmodell det! Vart är grönsakerna?!
Och om man har en fyradörrars, varför skall man då böja fram sätet?! Prova att gå in genom bakdörren... hahahahaah

2008-02-27 21:50:23
» killersassa

Ketchupen är grönsakerna ;) Haha men jag stod ju fram och skulle bara ha en väska, jobbigt att öppna nästa dörr, hade varit bättre att bara kunna flytta ryggstödet :)

2008-02-28 18:13:09
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback