Klarar broder klarar jag!

Så nu blir de inge mer utgång den här månaden :) Allt va lagomt igår, inte jättekul men inte gôr tråkigt heller. Lite segt mot slutet. Jobbigt att vänta på fulla människor som aldrig vill gå hem :) Så jag tog tag i den saken själv och slutade vänta och gick hem. Tror att mina töser klarade sig bra ändå ;) Å inse va skönt de är och inte va bakis, man ska allt dricka så där lagomt som jag drack igår. De tog ett par år men kan jag ha lärt mig nu? Okej jag får väl vänta och se hur de går nästa gång, en gång är väl inget att hurra för kanske :P

Håller på och kämpar idag känner jag för att inte komma in i en sån där klassisk bitter period som jag brukar ha. Vill inte, men å andra sidan va har jag att va glad för och se fram emot? :)

Funderar på att kolla på film ikväll, fast efter OTH så klart. De får ABSOLUT INTE MISSAS IDAG!

Kinamat eller pizza? Hmm, svårt val idag...

Nu ska jag va nykter och godisfri fram till påsk. Klarar broder klarar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback