Boooooring....

Just nu har jag nå så grymt tråkigt. Visst har jag saker att göra, men vem vill bädda rent i sängen, diska, dammsuga och plocka in tvätten? Inte ja iaf! Önskar att de iaf fanns nån rolig sida på nätet eller nåt tv-program att titta på för att fördriva tiden.

Ska börja leta nytt hem, vill flytta. Men i den här stan finns de ju inga lediga lägenheter alls ju. Vore jag rik skulle jag köpa mig ett litet hus. Då kunde Signe och Doris få ett eget rum
:)

Jobba hela helgen, wiiieee!?!... Imorrn kväll, lördag dag och söndag kväll.
På lördag ska jag till ÖrebroFrejas dop, de ska bli kul. Har aldrig varit på nåt dop i vuxenålder. Så de ska bli kul att få se hur ett sånt går till. Sen efter de ska jag se på melodifestivalen i Brattfors, alltså den på tvn, de har ingen egen melodifestival i
Brattfors :)

Jag vill att det bli den 27e, är trött på att va pank, nog för att de lär jag väl va så snart räkningarna är betalda igen, men tills dess kommer jag ju va lite rik, rikare än nu iaf
:)

Nu ger jag upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback