20-timmars sjukan...

De va den konstigaste "magsjukan" jag haft. Var de ens magsjukan? Mådde illa halva dagen sen fick jag fruktansvärt ont i kroppen. De är inte lätt när de gör ont av att ha kläder på sig men i samma veva så håller man på att frysa ihjäl så man inte kan va utan :) Ville typ dö två gånger igår, men nu känns de bra igen. Känner mig mest bara bakis. Kanske är för att jag inte åt nåt igår. Har inte fått tillbaka hungerkänslorna än heller, men hoppas på att de kommer. Ska ju äta på McDonalds ikväll :)

Fick inte ens ut nåt bra från går dagen. Kunde ju iaf ha fått gått ner nåt gram. Men nej, vågen står allt still...

Jaha va ska man göra nu då tills i eftermidda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback