Vad köper man i julklapp till sina arbetskamrater?

Jag har ingen aning. Vi som jobbar jul ska byta julklappar med varandra på jobbet. Det är visserligen frivilligt, men jag tycker att det skulle vara kul och vara med. Men vad ska jag köpa??? Vi ska köpa för 100 kr. Mina arbetskamrater är ju så olika... Vill ju att det ska vara nåt som kan passa alla, eftersom vi ska lotta ut paketen.

Får nog kolla i Karlstad på lördag. För köper jag nåt här, finns ju risken att nån redan har det, eller att nån annan redan köpt det. Vi ska till ÖB på lördag. Pojkens förslag. Jag gillar såna affärer. Speciellt eftersom de ha sjöfrukter för 19kr!!! Jag ska köpa 3 förpackningar har jag bestämt
:)

Nej äta lite frukost kanske...

Kommentarer
» Sandra

Vad mysigt med julklappsutdelning på jobbet.

ÖB saknar jag jätte mycket, dom har så billiga o bra saker där.

Hoppas du får skoj :)

2008-12-17 19:53:55
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback