Omöjligt men till slut så

Nu känner jag mig så där jätte pank igen. Känns som att jag druknar i räkningar. Å när jag kollar, är det ingen jag kan skita i heller (alltså se till att inte få nå mer). Alla tillhör ju de ordinarie räkningarna varje månad. Fast jag tror att min pankhetskänsla den här månaden har att göra med mitt sjukt handlande av glas troll på tradera. Å det får jag ju helt och hållet skylla mig själv för :) Men jag gillar dem, och det fanns så många jag inte sett förut. Men nu ska jag lugna ner mig. Det blir för dyrt med frakten, även om trollen varit skapligt billiga. Det var mest kul att shoppa loss bara för att jag upptäckte att de fanns där. Hedan efter får det bli högst 2 i månaden :)

Tänkte visa er mina troll, men det var lättare sagt än gjort och ta kort på dem. Båda katterna var i vägen, de som aldrig annars vill va med kort när jag vill
:)

Signe  Doris  Mina troll


Fick mitt första julkort idag :) Hoppas att våra kommer fram snart. Postade dem i helgen. Hoppas att de kommer fram för när jag kom hem från ica, eller ja en vecka efter att jag köpt julfrimärkena så upptäckte jag att det stod 2007 på dem. Men det måste väl gå, eftersom ica säljer dem. Eller kommer mina julkort inte fram nu Micci? :)

Fick lov att gå ut och jobba extra imorse. Men igengälld får jag vara ledig imorrn, så då spelade det igen roll.

Kommentarer
» Sandra

Sånt där troll har jag också haft en gång i tiden ;p

Önskar dig en underbar jul om vi inte hörs av tidigare.

Kram

2008-12-15 17:10:58
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
» killersassa

Tack det samma Gumman! Kram

2008-12-15 20:07:56
URL: http://killersassa.blogg.se/
» micci

Funkar bra med även äldre julfrimärken, ska inte vara några problem. :) Fick också mitt första julkort idag. Typiskt att det var från nån man såklart inte har skickat till själv... suck!

2008-12-16 21:16:27
» killersassa

Nej för hade inte funkat hade jag väl fått gått och skällt lite på ica :)

2008-12-17 10:46:45
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback