Jag kan när jag vill...

Nu är jag så där duktig igen ;) Gjorde ett litet ryck hemma idag.

* Städade linneskåpet och sorterade bort en del saker där.
* Rensade i badrumshyllan. Så nu får broder tre flaskor dove brun utan sol. Å jag ska inte köpa nån hudlotion för än alla andra är slut
:)
*
Plockade i ordning i mina garderober. Blev en kasse där som ska till erikshjälpen.

Så lite har jag ju ändå fått gjort i dag. Nu ska jag bara se till att få iväg mina två kassar till erikshjälpen. Det kan ta tid det
;)

Väntar på att klockan ska bli tre nu. Vi ska köra hem Dennis. Han måste åka i tid idag så jag hinner hem till
One tree hill :)

Idag har Signe och Doris fått vara i snö. Vi släppte ut dom på balkongen. Signe verkade gilla det mest. Fast det rykte allt lite i tassarna på dom
:)

Nu ska jag läsa min Cosmopolitan, såm jag inte hunnit med
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback