Har ingen rubrik idag...

Idag har jag och A-K varit och hälsat på Cissi. Det var riktigt trevligt, men tiden gick alldelses för fort. Cissi ska ha bebis om en månad ungefär. Hennes datum går ut på min födelsedag :) Både jag och A-K blev nog lite bebis sugna. Men det får vänta ett tag till, typ 2013 eller nåt sånt :)

Ikväll ska jag jobba kvällen, är så laddad, not....

Imorrn är det jobb som gäller först, sen hem och pyssla lite, så ska jag till mamma. Morfar kommer imorrn. Har inte firat jul tillsammans med honom sen jag var två tydligen :) Vi ska åka och hämta hem Dennis imorrn med. Tråkigt bara att han inte slutar för än åtta på kvällen. Jonas får köra fort hem sen :) Jag lär väl hem och sova om jag ska orka upp och jobba på julafton.

Måste köpa nån julklapp till jobbet imorrn med, och en till morfar. Usch jag vill inte, vet inte vad jag ska köpa...

Kom på att jag eventuellt måste köpa hem nån alkohol också. Om jag kommer på att jag ska ut på jul. Men jag tror ju inte att de blir de. Men surt om jag sitter här på juldagen utan alkohol och kommer på att jag vill ut.

Nej nu ska jag fundera ut julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback